Donna
    Hej! Jag har sökt till läkarutb på två olika högskolor och blivit reserv på båda. Om jag tackar ja men bestämmer mig för att inte gå (av någon anledning innan det ens börjat). Påverkar det mina chanser att komma in på samma högskola & utb nästa termin? Tacksam för snabbt svar!

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Nej, Donna, dina chanser att komma in på samma eller en annan utbildning i framtiden påverkas Inte av att du tackar Ja till en reservplats och om du senare avböjer ev erbjudande att komma in från reserv ...

    Vänligen
    ANNA