Emma
    Hej, det är så att jag kommit in på ett program på universitetet som jag inte anser vara rätt för mig. Jag funderar därför på att avsluta studierna där. Men eftersom jag står som reserv till andra utbildningar undrar jag om dessa kommer påverkas av avslutade studier?

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej Emma,
    att du hoppar av en högskoleutbildning som du har påbörjat, borde inte påverka din chans att komma in från reserv på en annan utbildning. Men om du är osäker och vill få någon sort garanti, kontakta Antagning.se - du kan ex. ringa dem 0771-550720 kl.9-16 på vardagar.