Jack
    Jag ser på CSN hemsida att man måste klara 75% av poängen man läser för att få studiemedel.
    Innebär det att 75% av kurspoängen måste vara godkända?

    1 Svar

    Julia SYV på FrågaSYV

    Hej Jack, om de bedömningar som CSN gör, är det bäst att fråga CSN (för att det är deras regler och CSN fattar beslut, som vi på Fråga Syv inte kan påverka... ). Oavsett vad vi svarar, så kommer CSN beslut att gälla - så därför råder jag dig att utgå från den info som finns på CSN´s hemsida och om du inte är säker på vad CSN menar, fråga CSN, så får du svar direkt från de som bestämmer i just de frågorna.

    Vänligen
    Julia syv