Lily
    Hej!
    Jag vill gärna plugga psykologi i Brisbane ( Australien ) och undrar vad detta kostar, jmf med t.ex USA?
    Vad behöver man för antagningspoäng/ betyg/ meritpoäng för att komma in där?
    Jag gick naturvetenskapliga programmet inr samhällskunskap på gymnasiet men med dåliga betyg, snitt E i alla ämnen. ....

    1 Svar

    Julia SYV på FrågaSYV

    Hej Lily,
    om högre studier i Australien - var god se studera.nu/studera-utomlands/pa-egen-hand/lander-a-o/australien
    Fråga SYV har tyvärr ingen möjlighet att undersöka läget för att ge svar på just de konkreta frågorna som du ställer.
    Du kan antingen försöka hitta någon som förmedlar studier i Australien (oftast får du själv betala för den tjänsten) eller försöka ordna allt på egen hand: från informationsinsamling, till bostadssökning, till financiering av studierna mm.
    Lycka till!