Matilda
    Hej! Jag vet inte riktigt vad jag vill bli men jag vet att jag vill bli något inom företagsamhet eller kommunikation. Går just nu sista året på Samhäll med beteendeinriktning. Jag skulle vilja plugga i tex Jönköping och via det programmet plugga i USA. Vad har jag för alternativ? Finns det några program som kan intressera mig där man kan ta en termin eller två i USA?

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV

    Utbildningsutbud /vad gäller högskolor och universitet / fastställs till 15 mars, men se på Jönköpings Universitets hemsida om vilka utb de brukar erbjuda och ta kontakt med studievägledare på JU.