melli

    Hej! Vilka utbildningar mer än polis, journalist och jurist kan man komma in på utan Ma2 kursen? (Helst något som har med ekonomi att göra). Ja, jag vet att Ma2 ger större möjlighet till att komma in på väldigt många utbildningar. Men jag har väldigt svårt för matte och hoppas på att det fortfarande finns chans för mig att komma in på en utbildning som har med ekonomi att göra utan att jag behöver Ma2b. TACK FÖR SVAR!

    1 Svar

    • : Tusen tack för din tid och hjälp! Uppskattar det verkligen!!
    • Milla : vi på fråga SYV är glada om våra svar blir till hjälp!