Oliver
    Hej syv!
    Det är så att jag har valt fordons programmet i mitt första handsval och samhälle i mitt andra handsval men nu ångrar jag mig så mycket och vill hellre gå till samhälle. Jag vet att de är försent och jag måste acceptera min första val för annars blir jag utan gymnasium. Men i de preliminära antagningen 2016 så har 23 blivit antagna av 32 platser i samhälle. Kommer de bli någon plats över så jag kan byta till samhälle? Vad tror ni?

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV

    Hej Per, det är tyvärr svårt att veta om många andra elever har också ändrat sig efter sista dagen i omvalsperioden, men vi hoppas att det blir en ledig plats för dig! Jag lovar att personligen hålla tummarna hårt!

    Lycka till!

    Milla syv

    Studie- och yrkesvägledare