Julia
    Hej!
    Det finns just nu inga tillgängliga prövningar i kemi 2 i Göteborg. Vet ni om man kan göra prövning i en annan ort (eller på något helt annat sätt)? I så fall, hur skulle jag gå tillväga för att ta reda på det och ev. anmäla mig?

    Super tacksam för all möjlig information! :)

    Hälsningar,
    Julia

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV

    Du får anmäla Dig till prövningen i hela Sverige; var lediga platser finns vet vi tyvärr inte. Det finns tyvärr inte någon sammanställning och det är svårt att hitta möjlighet att anmäla sig; många vill göra prövningar och det är tyvärr lärarbrist ...

    Studie- och yrkesvägledare