Hejsan,

    det gäller att "googla" och leta på stockholms hemsida... och om man inte hittar, då kan man ringa dem och fråga.

    Detta info finns på Stockholms stads hemsida och de borde kunna svara om var info om prövningar finns på deras egen hemsida. Jag kikade snabbt men hittade inte heller... om man letar länge och noga, borde man hitta OM INFO FINNS på hemsidan. Men om info "försvann" vid den senaste uppdateringen eller om det är uppbokat på lång tid framöver - då kanske de valde att inte ha någon info på sin hemsida... det kan bara de som sköter hemsidan för stockholms stad svara på.
    Jag skulle i alla fall antingen leta på hemsidan så länge jag orkar leta... och sedan, i fall jag inte hittar, skulle ringa dem /tel.tider och tel.nr ovan/.
    Lycka till!

    ANNA