Julia SYV på FrågaSYV

    Hej A,

    Från kl.13 den 15 mars 2018 kommer alla sökbara ubildningar med start hösten 2018 på svenska högskolor och universitet finnas på www.antagning.se - och idag kan man kika på www.studera.nu som är lärosätenas gemensam hemsida; dock kan man inte vara säker att alla utbildningar är upplagda där; som sagt, utbildningsutbud förändras.
    Det är till det datumet då Ansökningsperiod börjar som utbildningsutbud fastställs helt och hållet, dvs till kl.13 den 15 mars 2018.

    Kika även på >> Farmaceutprgrammet på Linnéuniversitetet.

    Info om Receptarieprogrammet på Uppsala Universitet >>

    Info om Receptarieprogrammet på Umeå Universitet >>

    >>Receptarieprogrammet/Farmaci, kandidatprogram på Göteborgs Universitet

    • : Tack så jätte mycket.Kan du länka även receptarieprogrammet både distans och utan distans?
    • Julia : Utbildningsutbud kan förändras. Vilka kurser och program på universiteten och högskolorna kommer att bli sökbara med start Hösten 2018 blir helt klart kl.13 den 15 mars 2018.
    • : ok tack
    • Julia : Vi på Fråga SYV är mycket glada om våra svar blir till hjälp! :) Du får gärna gilla oss på https://www.facebook.com/fragasyv.se/?fref=ts ;)
    Läs alla kommentarer