Julia
    Hej!
    Jag ska skriva HP nu i vår och samtidigt söka till en högskoleutbildning i höst och undrar om det resultatet kommer att registreras automatiskt på min ansökan när resultatet kommit? Eller är det något man själv måste registrera/skicka in?

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej Julia !

    Resultat av HP borde komma in automatiskt på din inloggning på Antagning.se - men se att det har kommit in; senast 21 juli som är sista dag att komplettera, bör din ansökan vara komplett. Vi hoppas att allt funkar som det ska och att resultat av HP kommer in av sig självt, men om du i mitten av juni fortfarande inte kan se att det har kommit in - kontakta då Antagning.se för att reda ut vad som har hänt.

    Lycka till!

    ANNA