Roland
    Om en vecka kommer jag att börja med gymnasiearbetet inom samhällsvetenskap och min fråga är ifall det är möjligt och skriva om religion eller ett ämne inom religion med tanke på att kursen jag kommer att läsa heter "Gymnasiearbete Samhällsvetenskap"?
    Tack i förhand för svaret
    Roland Azeez

    1 Svar

    Liselotte SYV på GymnasieGuiden

    Hej Roland,

    personligen tycker jag att religion och samhälle har väldigt mycket med varandra att göra, men det är inte vi på FRÅGA SYV utan din handledare i GA,gymnasiearbete, som måste godkänna val av temat.
    Jag hoppas att hen (din handledare i GA) håller med oss, dig och mig, och tycker också att det är OK att skriva om religion inom GA i samhällskunskap.
    Vänligen
    L.

    Liselotte