Filip
    Hej!

    Jag blev nu till hösten antagen till fastighetsmäklare i Luleå. Jag står som 2a reserv som fastighetsmäklare i Gävle, där jag hellre pluggar då det är närmre min hemstad.

    Det är tot 56 platser, och då krävs det att 2st hoppar av för att jag ska få en plats. Hur stor tror ni chansen är? Ska jag ta mitt pick och pack till Luleå, 10 tim med bil, eller chansa att komma in i Gävle?

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV

    Otroligt svårt att veta! Andra reserv på 56 platser Tror och Hoppas jag kommer in, men jag kan inte veta. Låt oss hålla tummarna!