Milla SYV på FrågaSYV

    http://antagningskanslier.se/kansli/gymnasieantagningen-i-vasteras/

    Gör reservantagning under dagen idag

    och det du på din inloggning kan se efter kl16 idag, den 7 aug 2018 gäller fram till nästa reserv-körning den 13 aug. Vi håller tummarna för dig! Lycka till!

    Milla Syv

    Studie- och yrkesvägledare
    • : Så ska jag tacka ja idag efter klockan 16 eller vad för jag står som nummer ett
    • Anna :

      Fråga SYV gör inte antagning. Det gör ditt gymnasieantagningskansli. Olika gymnasieantagningskanslierna gör på olika sätt. Alla de "detaljerna" - exempelvis om du behöver tacka Ja, när i så fall och hur? - är det frågor som du måste få svar på från personla på just Ditt Gymnasieantagningskansli. Om jag förstår det rätt, är ditt kansli - Gymnasieantagningen i Västerås. Vänd dig gärna till personal på den kansli. Ofta står allt man som gymnasieväljare behöver veta på "Hemsida för ditt gymnasieval" som för dig blir - www.gymnasieantagning.vastmanland.se.