Peter SYV på GymnasieGuiden

    Hej Olivia,

    olika gymnasieantagningskanslier gör lite olika när de administrerar kring gymnasieantagning; din hemsida för gymnasieval måse vara den här: fyrkanten.dexter-ist.com - se om din fråga finns besvarad som info på den sidan; troligtvis måste du logga in för att se den info,testa och se...

    och

    kontaktuppgifter till rätt antagningskansli finns - så vitt jag kan se - antagningskanslier.se/kansli/gymnasieantagningen-fyrkantens-gymnasiesamverkan