Rihanna
    Hej.
    Jag är 26 år gammal och jag har hoppat av gymnasiet sen jag gick ut i 9an, jag har sen dess jobbat och provat på lite olika jobb, men nu vill jag börja plugga igen men det känns verkligen väldigt lång tid 3 år alltså att jag ska behöva komplettera allt. Jag undrar vad kan man göra nu i det här läget ?
    Målet är självklart att söka till högskolan men för att ta mig dig måste jag ha mina betyg från gymnasiet, och vilket jag inte har.
    Hur ska jag börja och vad är det jag behöver göra? Jag vill verkligen ta den snabbaste vägen om det finns nåt.
    Tacksam för svar.