Hej
    Hej! Mina betyg består av 5 stycken A, 8 stycken B och 4 stycken C. Jag är mest intresserad av de estetiska ämnena men tänker ändå nog kanske välja natur-sam. Jag känner liksom att jag inte vill "kasta bort" mina betyg genom att gå estet eller liknande. Jag tycker om biologi men har lite svårare för matte (C). Jag vet inte alls vad jag vill bli i framtiden och tänker att natur är en bred linje men jag vet inte om matten och fysiken är för svår och om det kommer bli för jobbigt för mig. Hur ska jag tänka? Jag vill ju helst få C eller högre men et kanske blir svårt?

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV

    Se om du hittar ngt yrke som du fastnar för på www.framtid.se

    och prata med dina lärare i NO ämnena och be om råd - de känner både dig och kraven på gymnasiet.

    Du kan också se innehåll i mattekurserna på www.matteboken.se