Anna
    hej. Tänkte börja plugga till hösten på Campus i Helsingborg. Undrar då vad det är för skillnad mellan dessa programmen.
    SERVICE MANAGEMENT , RETAIL MANAGMENT OCH
    SERVICE MANAGMENT, HEALT MANAGMENT.
    Vad är skillnaden på alternativ efter studierna. Vad kan man jobba med och vilka jobb skiljer sig från linjerna. EX kan man bli egen företagare om man väljer vilken linje som helst? eller kan man jobba inom hR OAVSETT LINJE?
    TACKSAM FÖR SNABBT SVAR

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV

    Hej Anna ! Fråga syv har tyvärr inte detalj-kunskap om de olika högskoleprogrammen. Har du läst på utbildningarnas egna hemsidor? I fall svar på dina frågor ej finns på utb.egna sidor - fråga studievägledare som jobbar på just de utb.för att det är de som är experter på just de utb.

    Studie- och yrkesvägledare