Andreas
    Hej.

    Har sökt till komvux och blivit antagen till samtliga ämnen som Rekryteringsmyndigheten kräver. Nu till frågan har jag fortfarande lika stor chans att komma in även om jag läst komvux och spikat till bra betyg.

    Jag vet för övrigt att man skall inneha Körkort och klara av massor med påfrestningar.

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej Andreas,

    om man läste kurser på gymnasiet eller på komvux - spelar ingen roll. det är samma kurser och betygen har samma värde; det borde alltså inte göra någon som helst skillnad och jag tycker att du har lika bra chanser att komma in som "vem annars som helst". Lycka till!
    ANNA