Daniel SYV

    Hej Abbe,
    det finns väldigt många olika lämpliga utbildningar, och de finns inom olika skolformer, exempelvis på yrkeshögskolan:
    - https://www.yhguiden.se/utbildning/brobygrafiska-utbildning/visuell-grafisk-kommunikator

    Högskoleutbildningar som startar hösten 2019 blir "kända" i mitten av mars 2019 och kan då ses på www.antagning.se /utbildningsutbud fastställs tills dess Antagningsomgång börjar/ och nya yrkeshögskoleutbildningar "släpps" i början på februari - de kommer fram till mitten på februari dyka upp på www.yhguiden.se