Anonym
    Om jag studerat grundskoleämne på 500 poäng hos komvux med studiemedel från csn men endast blivit godkänd i 2/3 kurser och klarat 300 av 500 poäng och nu vill studera på folkhögskola med studiemedel betyder det att dom nästa gång jag söker kan neka mig pga detta?

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Det är en fråga du måste ställa till CSN. Det kan finnas detaljer som kan spela roll för CSN’s beslut, som inte framkommer i din fråga. Och, oavsett vad jag eller en annan syv svarar, är det ändå CSN som bestämmer i frågan om studiemedel.