Breenata
    Jag undrar om, vilken Svensk företag i Spanien kan man söka jobb med Lingvistik i kandidat och samt Spanska. Jag är intressera mest av Malaga.

    Jag prata Grekisk, Spanska ,Svenska och Engelska och Creole. ????

    2 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV

    Hej!

    Vi på fråga syv har tyvärr ingen koll på svenska företag i andra länder.

    Testa ta kontakt med ambassader och konsulat, med arbetsförmedlingen och på alla andra sätt som tänkas kan, både googla och se om det finns relevanta forum eller Facebook-sidor.
    Om det är just Malaga som är av intresse, kanske du kan åka och där på plats, i Malaga - se vilka svenska företag som finns representerade där.

    Studie- och yrkesvägledare
    SYV-besökare SYV

    Hej Breenata,
    jag hittade en förteckning över svenska och "svenskrelaterade" företag och organisationer som finns representerade i Spanien - vet dock inte om listan är fullständig eller stämmer, men kontakta dem - om du vill, och fråga:

    ABB
    Accenture
    Altavista Property
    Atlas Copco
    Business Sweden
    Ericsson
    H&M
    Handelsbanken
    Holmen
    King.com
    ONE Contact
    SCA
    Scania
    STS
    Swedbank
    Tetra Pak