melis

    Hej! Jag har skrivit till er och frågat om råd ända sen 2016 eftersom jag började göra prövningar för att försöka komma in på läkarprogrammet. Denna våren slog min dröm in! Jag vill bara tacka er för all hjälp ni gett mig under denna tid, ni har alltid svarat så snabbt och med utförliga förklaringar som varit så lätta att förstå fastän man själv inte är expert inom området. Tack tack tack! Tack för sådant fint initiativ och en sån himla bra sida. Ni är bäst. Gott nytt år på er! <3 Mvh M

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej Melis och tack så mycket för dina fina ord och uppskattning! Det värmer!
    Vi på Fråga SYV är jätteglada att höra om att din dröm slog in! Grattis!

    Du får gärna rekommendera Fråga SYV till dina vänner och bekanta.
    Du kan också, om du vill, Gilla oss i sociala medier, ex. på vår Facebook-sida: facebook.com/fragasyv.se

    Gott nytt år på dig med!
    och
    Lycka till med dina studier!
    ANNA

    P.S: jag ska absolut snarast berätta för mina kollegor om att du kom in på din drömutbildning. De blir säkert mycket glada, de med.

    • : Absolut! Tack snälla! <3
    • Daniel : Lycka till i dina studier & god fortsättning - från mig och hela det glada gänget på Fråga SYV! ;)
    • : Tack tack! :’) Ni är fantastiska! :D
    • Julia : Tack så mycket Melis för ett så gott omdöme om oss!
    • : Tack själva Julia! :D
    Läs alla kommentarer