Ebba

    Hej! Jag har sökt en kurs på 30 hp som mitt förstahandsval till våren. Som andrahandsval har jag en kurs på 15 hp. Visst kan jag då bli antagen, och tacka ja, till båda två? Skulle jag kunna, om jag blir antagen till båda två, tacka ja till mitt andrahandsval men nej till mitt förstahandsval?

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej Ebba! jag tror det går bra att göra som du önskar. Men för säkerhets skull kan du fråga Antagning.se - ring 0771-550720 tel.tid på vardagar kl.9-16.