Kinga
    Jag går i ib- programmet och har det väldigt svårt med att bestämma vilken frågeställning jag skulle kunna använda till min Extended Essay i ämnet spanska
    Det finns tre alternativ language, society och culture allt ska vara på spanska

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV

    Välj det alternativet som tilltalar dig mest. Samråd med dina lärare på skolan. Tänk på vad du vill göra efter gymnasiet och välj det alternativet som ligger i linje med dina planer för livet efter gymnasiet.

    Studie- och yrkesvägledare