Amoola
    hej!

    vet ni någon speciell sidan på internet där man kan fråga lärare frågor? det vill säga om jag behöver hjälp med en biologiuppg. där de kan hjälpa en fram?

    2 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hejsan,

    tanken är att du ska fråga din Iärare i BioIogi. Din Iärare gav dig uppgift. Och hen bör vara den som bäst kan hjäIpa dig, om du har stött på frågor och probIem. har du frågat din bioIogiIärare?

    För att få IäxhjäIp kan vi rekommendera - www.allakando.se

    I matte finns det en fantastisk sida - www.matteboken.se men inom bioIogi känner vi inte tiII någon sida där kurser är uppIagda för sjäIvstudier och repetition, eIIer någonstans man kan stäIIa frågor tiII en bioIogiIärare. Men jag ska prata med koIIegorna imorgon, och om någon kan ge några tips, hör vi genast av oss.

    Bästa häIsningar

    ANNA

    Du kan prova maiIa din fråga tiII NationeIIt resurscentrum för BioIogi: [email protected]

    En annan möjIighet är att fråga jourhavande bioIog>> på Naturhistoriska riksmuseet.

    FIera tips: prova skicka din fråga via BioIogiIärarnas förening, Facebooksida>>