a.
    Hej
    Jag har sökt till receptarieprogramemt i alla universitet men jag vilka även lägga till
    apotekstekniker men även
    vill jag lägga till valbara kurser alltså ifall jag inte kmr in på mina alla val så läser jag kurser tills jag blir antagen till programmet.....
    Jag ska hoppas på det bästa att jag kommer in och ska lägga alla dem jag vill ha först av allt d.v.s alla universitet m.m men sedan sist av allt valbara kurser typ fysiologi,allt som receptarie krävs. men även apotekstekniker vill jag lägga till.
    Men obs! behöver eran hjälp antagning.se förvirrar mig... d.v.s söker på fysiologi kommer ingenting upp..
    Behöver gärna er hjälp
    Tack.

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV

    Apotekstekniker är en Yrkeshögskoleutbildning - gå in på www.yhguiden.se för att söka yrkeshögskoleutb.

    ang.hitta kurser på www.antagning.se så är det bäst att söks hjälp hos personal på antagning.se för det är deras sida och de kan den bäst av alla ... Ring till antagning.se på vardagar kl.9-16 på tel 0771/550720.

    Studie- och yrkesvägledare

    Jag fick upp ca hundra träffar när jag sökte på Fysiologi - se https://www.antagning.se/se/search?period=HT_2018&freeText=Fysiologi&semesterPart=0