Emma
    Hej!
    Det är såhär att jag har sökt till beteendevetenskapsprogrammet och kriminologi programmet i lund uni. Vid första antagningen blev jag 16 reserv i Bii gruppen för kriminologiprogrammet, och nummer 18 reserv i Bii gruppen för beteendevetenskapsprogrammet. Vid antagning 2 så blev jag reserv 6 i kriminologiprogrammet och reserv 8 i beteendevetnskapsprogrammet (bii-gruppen). Antagna till k-programmet var först 8, men nu står det 7. Antagna till b-programmet var först 6, men nu står det 5.
    Jag undrar finns det någon som helst chans att komma in eller är ett bara att ge upp hoppet?

    1 Svar

    Julia SYV på FrågaSYV

    Hej Emma,

    jag kan inte veta om du kommer in eller inte, men jag tycker inte du ska ge upp hoppet. Jag tycker vi ska hoppas och hålla tummarna!

    Önskar dig det bästa!

    Vänligen

    Julia SYV