A
    Hur mycket kostar det ungefär att gå i en universitet i Dubai? Hur vet jag vilka universitet är till vilka jobb?

    1 Svar

    Liselotte SYV på GymnasieGuiden

    Hej A,

    mitt råd är att du ställer din fråga till Utbildningsministeriet i förenade arabemiraterna - snabblänk till hemsidan - här.

    Angående - vilka universitet är till vilka jobb? - så kan du börja med att kika på vilka olika yrken, allmänt, som finns: på www.framtid.se finns det tusentals olika yrkespresentationer. När du sedan vet vilket eller vilka yrken du är intresserad av - söker du sedan efter utbildningar som leder till just de yrken.

    Vänligen
    L.

    Liselotte