emma
    hej syv! Andra urvalet avslutades precis idag, och jag undrar om jag har någon chans att komma in. Ligger som reserv nummer 2 i urvalsgruppen BII, där 8 har blivit antagna. (kriminologiprogrammet, Lund). Var reserv 14 innan. Hur stor är chansen att komma in? Kan även tillägga att det fanns 280 reserver i denna gruppen urval 1, som minskades till 115, till urval 2.

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV

    Hej Emma,
    det är omöjligt att svara på - om du kommer in eller inte. Jag tycker att chansen för dig är god. Och vi på Fråga SYV kommer att hålla tummarna för dig!
    Lycka till!
    Hälsningar
    Mikael syv