valentina
    Hej!

    Jag är ny som syv och har vissa elever som vill läsa upp betyg inför ett slutbetyg/gymnasieexamen. Hur ser processen ut? Vilka hemsidor kan jag använda mig av?
    • Julia : Jobbar du på Komvux?

    1 Svar

    Julia SYV på FrågaSYV

    Hej Valentina,
    om du jobbar på komvux - kan jag rekommendera de här hemsidor: skolverket.se/for-dig-som-ar.../studie--och-yrkesvagledare/smafaq/vuxenutbildning och planeraexamen.skolverket.se.

    Jag gissar att du jobbar på komvux, eftersom du nämner "slutbetyg" i din fråga. Har jag gissat rätt?

    Vänligen

    Julia SYV

    • valentina :

      Hej!

      Det stämmer att jag jobbar på komvux. Jag ska titta på de länkarna som du skickade till mig.

      Mvh Valentina

    • Liselotte : Du kan vända dig med frågor till oss på Fråga SYV och vi ska försöka hjälpa till! Ha en bra arbetsvecka, - hälsar det glada gänget bakom FrågaSyv. :)