Hjälp

    Är det möjligt att byta gymnasiet nu. Vissa säger det är upp till rektorn men de allra flesta säger rektorn brukar inte ta emot elever efter en termin då man har redan missat många saker? Och tror du det gör någon skillnad om man har redan gått i den skola och man vill gå tillbaka till den? Jag bytte mitt i oktober från den gymnasiet jag vill gå tillbaka idag. Alltså det har gått nästan 3 månader?

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV

    Du måste få svar från Rektorn på den skola dit du vill byta; den platsen du lämnade kanske blev upptagen sen.