Faith
    Hej, igår hat vi fått antagningsstatusen och jag det fanns en grön där man är preliminärt antagen o en rosa o vit, jag undrar vad dem andra färgerna betyder?
    • Anna : Är det ansökan till gymnasiet du menar? eller vilken annan ansökan? och i vilken del av Sverige söker du?

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej Faith,

    vi vill hjälpa dig men vi kan inte sådana detaljer som du frågar om; olika gymnasieantagningskanslier använder olika antagningssystem. Olika färger kan användas för att markera olika status. Rimligtvis borde det finns någon förklaring på antagningsbeskedet eller på ansökningssidan, när du är inloggad.
    Om ditt antagningskansli är Gymnasieantagningen i Trelleborg, finner du kontaktuppgifter till personal på den gymnasieantagningen på http://antagningskanslier.se/kansli/gymnasieantagningen-trelleborg