H
    Om jag är antagen till 3 st kurser (alla 100p var).
    Där 2 av dessa kurser är på 20 veckor medan den tredje är på 10 veckor.

    Vad blir min studietakt då i procent?

    1 Svar

    Julia SYV på FrågaSYV

    Hej H,
    i så fall kommer du ha olika studietakt under de 10 veckorna som du läser alla 3 kurser samtidigt; och under de resterande 10 veckorna under din 20-veckors studieperiod.
    Under de 10 veckorna som du läser alla 3 kurser samtidigt verkar det bli HELTID alltså 100%, och under de resterande 10 veckorna - verkar det vara Halvtid, alltså 50%.