Mikael SYV på FrågaSYV

    Hej Maja!

    jag vill be dig att läsa på Den här platsen>>> där vi samlade info om IB programmet inkiusive vad man läser inom IB.

    Det är inte exakt samma upplägg på alla IB skolor, därför kan det vara bra att kika just på den gymnasieskola som du vill läsa på.

    Hälsningar

    Mikael SYV

    Anna SYV på FrågaSYV

    hej Maja,

    besök Öppet hus/gymnasiemässa - den 23 nov, dvs i övermorgon:

    Där deItar TäIjegymnasiet och du kan stäIIa frågor direkt tiII skoIans personaI.

    Bästa häIsningar

    ANNA