Nina
    hej, jag undrar hur gymnasiearbetet går till om man går ekonomilinjen på distansgymnasium, för i vanliga fall gör man ju ofta ett uf-företag i trean på ekonomi men vad gör man när man går distans? Har försökt titta lite på korrespondentgymnasiumets hemsida men hutta inte så mycket. Tacksam för svar

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV

    GA varierar väldigt mycket från en elev till en annan; eleven kommer överens med GA handledaren om temat för GA och om hur arbete ska fördelas och organiseras samt redovisas - det går därför inte att ge ett hrlomfattande generellt svar.