lavin
    Hej jag är en tjej på 15 år och ska välja gymnasium i januari och jag har funderat på att bli mäklare men det finns ju många olika sorters mäklare och jag har funderat på företagsmäklare men vad exakt gör en företagsmäklare och vad är skillnaden mellan en fastighetsmäklare och företagsmäklare?

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej,

    var god se yrkespresentationerna - Företagsmäklare >> och Fastighetsmäklare >>.
    Kort och gott_ Fastighetsmäklare säljer bostäder/lokaler/hus och Företagsmäklare säljer företag.

    Bästa hälsningar

    ANNA