Hej Nina,

    vill du inte längre stå i Reserv, utan accepterar den plats där du är ANTAGEN? Har jag förstått dig rätt?

    I så fall är det bra om du kontaktar ditt Antagningskansli och meddelar att du ej önskar stå kvar i reserv - och de som står i reserv till samma utbildning efter dig i reservkön, får flytta sig ett steg närmare en utbildningsplats. Det är bra att göra så men för din egen del så blir det "allvar" först OM DU FÅR ERBJUDANDE ATT KOMMA IN FRÅN RESERV - då kan du säga Ja eller Nej till det erbjudande. Det är inte säkert du får detta erbjudande, att komma in från Reserv... men, som sagt, om du är säker på att du ej vill stå i reserv, kontakta >>>ditt Antagningskansli.

    Bästa hälsningar

    ANNA