Ahmed
    Vad är det ni gör under reservantagningen? Jag är nu reserv 1 efter första reservantagningen då jag varit reserv 2. Skolan har haft 30 platser förut men när jag logga in nyligen stod de 29 platser? Betyder de att jag kommit in?

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV

    Fråga Syv är Informationstjänst och gör inte antagning till några utbildningar. Varför antal platser minskade från 30 till 29 kan vi bara gissa på och de som kan svara på det är personal på just ditt antagningskansli. Vilket är just ditt kansli, beror på var du bor.

    Antagen är man när man får besked ANTAGEN och kallelse till uppror på skolan.

    Som reserv nr.1 har du goda chanser att komma in och vi hoppas att du blir antagen! Lycka till!!!

    Studie- och yrkesvägledare