Hej, om jag förstår dig rätt gäller din fråga om en profil på Polhemskolan i Lund; profilerna är det skolorna själva som på varje skola bestämmer själva... så info om detta får du på skolans hemsida eller genom att ställa frågorna till skolans egen personal.
    Jag ser att det finns info om Europaprofilen på lund.se/polhemskolan/utbildningar/samhallsvetenskapsprogrammet/Samhallsvetenskap1/europaprofil och du kan också försöka boka "skugga" på den gymnasieskolan.