Anna
    hej!
    Tänkte söka till fastighet och finans mäklar programmet i trollhättan och undrade vad jag kan arbeta med efter jag läst klart. :)

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV

    MÄKLAREKONOMPROGRAMMET, FASTIGHET OCH FINANS, 180 HP

    Om det är programmet (namnet ovan) du menar i din fråga, ska du kunna med examen från det programmet ”titulera dig” ekonom med specialisering inom huvudområdet nationalekonomi.fd studenter på det programmet jobbar idag exempelvis som fastighetsmäklare, nationalekonomer och finansanalytiker.

    Studie- och yrkesvägledare