Dalia
    hej!
    jag går på Natur år1 och läser matte 1c och jag har klarat första matteprovet men inte den andra och min lärare har gett mig ett F-varning men alltså han sa att du kommer säkert och klara det på nationella provet ch kanske ska hamna på E eller ett D men alltså jag vet inte vad jag ska göra, jag har aldrig fått ett F i en ända ämne......

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej Dalia,

    jag förstår att du är förvånad och kanske också ledsen. Du har ju inte fått F i ett enda ämne förut.

    Matte på NA går fort och det är det svåraste spåret du läser.

    Fråga din mattelärare på vilket sätt hen kan hjälpa dig att bli bättre på matte.

    Mvh

    och Lycka till!