Johanna

    Vad kan på få för hjälp på universitetet, med översättning av engelsk litteratur till Svenska på Malmö universitet?

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej Johanna,
    har du ställt din fråga till Malmö Universitet?
    Det är ju där du vill få hjälp; så jag tänker att det är rimligt att ställa frågan till den organisationen där du vill få hjälp.

    Kontaktuppgifter till Malmö Universitet finns på mau.se/kontakt.
    Vänligen och med förhoppning om att du på Malmö Universitet får ett snabbt och positivt svar!
    Lycka till!
    ANNA