Hej Abdulsalam, det låter inte bra om det är så att läraren lägger in samma kommentarer på alla elevernas uppgifter, utan att läsa dem.
    Om det hände en gång, kanske det skedde av misstag... det kan också vara ngt. tekniskt fel som gjorde att samma kommentar "hängde med" och skickades till alla studerande.
    Jag tycker du kan börja med att fråga lärare om det. Du kan få en alldeles rimlig förklaring ang. hur det gick till.
    Men om du inte får en rimlig förklaring som du kan förstå och acceptera, då kan du kontakta rektorn. Det är rektorerna som är ytterst ansvariga.

    I sista hand, om inte rektor svarar eller vill vara behjälplig och du tycker att det är så pass allvarligt att du ej kan stå ut med det, kan du anmäla till Skolinspektionen>>.

    Bästa hälsningar

    ANNA