Anisa

    Hej! Jag pluggar på högskolan på socionom programmet just nu. Samtidigt läser jag persiska/Dari för att utöka mina kunskaper i mitt modernål därför håller jag på att göra prövning. Kan någon hjälpa mig att hitta skola där jag kan göra prövning på Dari/Persiska? Jag har tagit kontakt med Åsö gymnasium men ingen hjälp därifrån.:( Tacksam för all hjälp!!!:)

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV

    Det är möjligt att prövningar är just nu inställda pga de inte kan göras på distans och att göra de på plats är för farligt p g a Covid-19. Avvakta och se efter sommaren om prövningar kommer igång.

    Studie- och yrkesvägledare