Felicia
    Jag har A i alla kurser förutom matte 2 och skulle behöva få ett högre betyg där än E men ligger tyvärr enbart på E i nuläget.

    Det finns ingen möjlighet till hjälp utöver lektionstid i min skola och jag har inte råd att anställa någon.
    Finns det någon möjlighet att få extrahjälp till låg kostnad eller kostnadsfritt i Östergötland?
    • Ludmila : Se på www.mattecentrum.se - de har räknestugor i 30 städer. Det är gratis. Se om någon Räknestuga ligger inom pendlingsavstånd från dig.

    1 Svar

    Peter SYV på GymnasieGuiden

    Hej Vanessa,

    jag tycker att Ludmilas kommentar är mycket bra! Se om en Räknestuga finns nära dig. Det kostar inget. Och att repetera kurser och bedriva självstudier på www.matteboken.se är också gratis.

    Hoppas tips om Mattecentrum och Matteboken bIir tiII hjäIp för dig!

    Iycka tiII med dina studier!

    Peter SYV