Dylan

    När jag söker på socionom programmet så hittar jag flera anmälningskoder på samma termin. Det finns två almäningskoder på Höst, hur ska jag veta vilken som den räknar med? Asså tar dem 18.32 som medelvärde eller 16.80? Anmälningskod UMU-P1219 = 18.32 Anmälningskod UMU-P1212 = 16.80

    1 Svar

    Julia SYV på FrågaSYV

    Hej,

    UMU-P1219 - är anmälningskod till socionomprogrammet vid Umeå Universitet på Distans;

    och UMU-P1212 - är anmälningskod till programmet i "bunden"-form, alltså på plats (dagtid).

    Vänligen
    Julia syv