Julia SYV på FrågaSYV

    Fråga syv kan tyvärr inte svara på frågan om betygsättningen; SYV har inte kompetens i att sätta betyg: gäller både betyg i slutet av en kurs och prövningsbetyg. Ang. Betygskriterier och innehåll i texten som du refererar till skulle vara bra att fråga dem som har skrivit den text.
    Vi på fråga syv vet inte vem som har skrivit den texten.
    Om du ej får svar från Vellinge kommun om varför de har skrivit så som de gjorde eller om du inte förstår deras svar - var god kontakta Skolverkets Upplysningstjänst: tel.nr 08-52733200.

    • : Visst, jag har skrivit en epost till kommunen, får utreda varför det är på det viset, det verkar väldigt konstigt.
    • Mikael : Du får gärna återkomma till oss. Vi är också nyfikna! :