Milla SYV på FrågaSYV

    Hej Julia,

    Teaterpedagogprogrammet hittade jag på Örebro Universitet - se oru.se/utbildning/program/teaterpedagogprogrammet

    Utbildningar till Dramapedagog kan finnas inom folkhögkole-utbildningar också - se www.folkhogskola.nu - folkhögskolornas gemensam hemsida; jag hittade följande folkhögskoleutb., som kan vara av intresser för dig:
    Ostergotlands-lan/Marieborgs-folkhogskola/Kurser/2019ht/teaterpedagogutbildning
    Gavleborgs-lan/Vasterbergs-folkhogskola/Kurser/2019ht/dramapedagogutbildning-distans
    Gavleborgs-lan/Vasterbergs-folkhogskola/Kurser/2019ht/dramapedagogutbildning

    Studie- och yrkesvägledare