Bassem
    hej! jag går i ett gymnasium nu. jag vill byta till ett annat gymnasium och har 335 i betygssumma. om jag söker till ett annat gymnasium nu 20-08-2018, kommer jag att hamna sist på listan pga att jag är den sista som har sökt eller kommer jag hamna först i listan om jag har bäst betyg av alla reserver? behöver svar genast!?

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV

    Troligtvis kommer du ställas sist i reservkön, därför att de som sökte i tid, brukar prioriteras.

    Studie- och yrkesvägledare